Ads Header

horoscop

Partener tv

luni, 8 februarie 2010

Viscolul si ninsorile au pus stapanire pe Dambovita

Roxana- Ionela BOTEA
Video:Stefan Bogdan HUZUI
Sudul judetului Dambovita sub asediul viscoulului şi ninsorii. Drumuri judeţene şi naţionale au fost închise circulaţiei şi zeci de oameni au rămas înzăpeziţi .Unii au abandonat masinile in nameti ori au fost scoşi cu ajutorul utilajelor, insa nu toti au putut beneficia de sprijinul drumarilor.Pe DJ 711 D Poiana- Lunguletu zeci de soferi au trait clipe de groaza chiar si utilajele de deszapezire auramas blocate in nameti:” Nu credeam că mi se va întâmpla aşa ceva când am plecat de acasă. Trebuia să ajung în Poiana şi am luat-o pe acest drum, crezând că mai scurtez din distanţă. Acum stau deja de trei ore şi nu pot să fac absolut nimic, parcă sunt legat de mâini şi de picioare. Nici motorină nu mai am ca să mă încălzesc dar nici la primărie un îmi vine să mă duc, mi-e frică să las maşina aici”, a declarat un şofer în vârstă de 70 de ani din Poiana.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu